Valitse kieli:
This page is in Finnish. Go to the English site »
Or choose language:
Den här sidan är på finska. Gå till den svenska versionen av sidan »
Eller välj språk:
Dát siidu lea suomagillii Sirdás davvisámegielat siidduide »
Dehe vállje giela:
Taat sijđo lii suomâkielân Sirduu anarâškielâlijd sijđoid »
Tâi valjii kielâ:
Tät seidd lij lääʹddǩiõʹlle Sirddu lääʹddǩiõllsaž seiddõʹsse »
Leʹbe vaʹlljed ǩiõl:
Язык этого сайта финский. Перейти на русскоязычный сайт »
Или выберите язык:
Cette page est en finnois. Aller sur le site en français »
Ou choisir la langue:
Diese Seite ist auf Finnisch. Wechseln Sie zur deutschen Version »
Oder wählen Sie Ihre Sprache:
Tämä sivu on englanniksi. Siirry suomenkieliseen sivustoon »
Tai valitse kieli:
Choose language:
Den här sidan är på engelska. Gå till den svenska versionen av sidan »
Eller välj språk:
Dát siidu lea eŋgelasgillii Sirdás davvisámegielat siidduide »
Dehe vállje giela:
Taat sijđo lii eŋgâlâskielân Sirduu anarâškielâlijd sijđoid »
Tâi valjii kielâ:
Tät seidd lij eŋgglõsǩiõʹlle Sirddu lääʹddǩiõllsaž seiddõʹsse »
Leʹbe vaʹlljed ǩiõl:
Язык этого сайта английский. Перейти на русскоязычный сайт »
Или выберите язык:
Cette page est en anglais. Aller sur le site en français »
Ou choisir la langue:
Diese Seite ist auf Englisch. Wechseln Sie zur deutschen Version »
Oder wählen Sie Ihre Sprache:
Tämä sivu on ruotsiksi. Siirry suomenkieliseen sivustoon »
Tai valitse kieli:
This page is in Swedish. Go to the English site »
Or choose language:
Välj språk:
Dát siidu lea ruoŧagillii Sirdás davvisámegielat siidduide »
Dehe vállje giela:
Taat sijđo lii ruotâkielân Sirduu anarâškielâlijd sijđoid »
Tâi valjii kielâ:
Tät seidd lij ruõccǩiõʹlle Sirddu lääʹddǩiõllsaž seiddõʹsse »
Leʹbe vaʹlljed ǩiõl:
Язык этого сайта шведский. Перейти на русскоязычный сайт »
Или выберите язык:
Cette page est en suédois. Aller sur le site en français »
Ou choisir la langue:
Diese Seite ist auf Schwedisch. Wechseln Sie zur deutschen Version »
Oder wählen Sie Ihre Sprache:
Tämä sivu on pohjois-saameksi. Siirry suomenkieliseen sivustoon »
Tai valitse kieli:
This page is in North Saami. Go to the English site »
Or choose language:
Den här sidan är på nordsamiska. Gå till den svenska versionen av sidan »
Eller välj språk:
Vállje giela:
Taat sijđo lii tavesämikielân Sirduu anarâškielâlijd sijđoid »
Tâi valjii kielâ:
Tät seidd lij tâʹvvsääʹmǩiõʹlle Sirddu lääʹddǩiõllsaž seiddõʹsse »
Leʹbe vaʹlljed ǩiõl:
Язык этого сайта северосаамский. Перейти на русскоязычный сайт »
Или выберите язык:
Cette page est en same du Nord. Aller sur le site en français »
Ou choisir la langue:
Diese Seite ist auf Nordsamisch. Wechseln Sie zur deutschen Version »
Oder wählen Sie Ihre Sprache:
Tämä sivu on inarinsaameksi. Siirry suomenkieliseen sivustoon »
Tai valitse kieli:
This page is in Inari Sámi. Go to the English site »
Or choose language:
Den här sidan är på enaresamiska. Gå till den svenska versionen av sidan »
Eller välj språk:
Dát siidu lea anárašgillii Sirdás davvisámegielat siidduide »
Dehe vállje giela:
Valjii kielâ:
Tät seidd lij aanarsääʹmǩiõʹlle Sirddu lääʹddǩiõllsaž seiddõʹsse »
Leʹbe vaʹlljed ǩiõl:
Язык этого сайта инари-саамский. Перейти на русскоязычный сайт »
Или выберите язык:
Cette page est en sami inari. Aller sur le site en français »
Ou choisir la langue:
Diese Seite ist auf Inari Sámi. Wechseln Sie zur deutschen Version »
Oder wählen Sie Ihre Sprache:
Tämä sivu on koltansaameksi. Siirry suomenkieliseen sivustoon »
Tai valitse kieli:
This page is in Skolt Sámi. Go to the English site »
Or choose language:
Den här sidan är på skoltsamiska. Gå till den svenska versionen av sidan »
Eller välj språk:
Dát siidu lea nuortalašgillii Sirdás davvisámegielat siidduide »
Dehe vállje giela:
Taat sijđo lii nuorttâlâškielân Sirduu anarâškielâlijd sijđoid »
Tâi valjii kielâ:
Vaʹlljed ǩiõl:
Язык этого сайта скольт-саамский. Перейти на русскоязычный сайт »
Или выберите язык:
Cette page est en sámi skolt. Aller sur le site en français »
Ou choisir la langue:
Diese Seite ist auf Skolt Sámi. Wechseln Sie zur deutschen Version »
Oder wählen Sie Ihre Sprache:
Tämä sivu on venäjäksi. Siirry suomenkieliseen sivustoon »
Tai valitse kieli:
This page is in Russian. Go to the English site »
Or choose language:
Den här sidan är på ryska. Gå till den svenska versionen av sidan »
Eller välj språk:
Dát siidu lea ruoššagillii Sirdás davvisámegielat siidduide »
Dehe vállje giela:
Taat sijđo lii ruošâkielân Sirduu anarâškielâlijd sijđoid »
Tâi valjii kielâ:
Tät seidd lij ruõššǩiõʹlle Sirddu lääʹddǩiõllsaž seiddõʹsse »
Leʹbe vaʹlljed ǩiõl:
выберите язык:
Cette page est en russe. Aller sur le site en français »
Ou choisir la langue:
Diese Seite ist auf Russisch. Wechseln Sie zur deutschen Version »
Oder wählen Sie Ihre Sprache:
Tämä sivu on ranskaksi. Siirry suomenkieliseen sivustoon »
Tai valitse kieli:
This page is in French. Go to the English site »
Or choose language:
Den här sidan är på franska. Gå till den svenska versionen av sidan »
Eller välj språk:
Dát siidu lea fránskkagillii Sirdás davvisámegielat siidduide »
Dehe vállje giela:
Taat sijđo lii ranskakielân Sirduu anarâškielâlijd sijđoid »
Tâi valjii kielâ:
Tät seidd lij fraansk-ǩiõʹlle Sirddu lääʹddǩiõllsaž seiddõʹsse »
Leʹbe vaʹlljed ǩiõl:
Язык этого сайта французский. Перейти на русскоязычный сайт »
Или выберите язык:
Choisir la langue:
Diese Seite ist auf Französisch. Wechseln Sie zur deutschen Version »
Oder wählen Sie Ihre Sprache:
Tämä sivu on saksaksi. Siirry suomenkieliseen sivustoon »
Tai valitse kieli:
This page is in German. Go to the English site »
Or choose language:
Den här sidan är på tyska. Gå till den svenska versionen av sidan »
Eller välj språk:
Dát siidu lea duiskkagillii Sirdás davvisámegielat siidduide »
Dehe vállje giela:
Taat sijđo lii saksakielân Sirduu anarâškielâlijd sijđoid »
Tâi valjii kielâ:
Tät seidd lij saksslaǩiõʹlle Sirddu lääʹddǩiõllsaž seiddõʹsse »
Leʹbe vaʹlljed ǩiõl:
Язык этого сайта немецкий. Перейти на русскоязычный сайт »
Или выберите язык:
Cette page est en allemand. Aller sur le site en français »
Ou choisir la langue:
Wählen Sie Ihre Sprache:
Personuppgifter hanteras för att:
Du har rätt att
I vissa fall har du rätt att göra en invändning mot behandling av dina uppgifter (begära att de inte alls behandlas).
Om du vill granska dina uppgifter eller utnyttja någon av dina övriga rättigheter kan du ta kontakt med justitieministeriets registratorskontor.
Registratorkontorets kontaktuppgifter:
E-post: registratorskontoret.jm(at)gov.fi
Telefon: 029 515 03 20
Postadress: Justitieministeriet, PB 25, 00023 STATSRÅDET
Informationssystemtjänsterna för justitieministeriet produceras av Statens informations- och kommunikationstekniska center Valtori och dess underleverantörer.
Statsrådets kansli svarar för kameraövervakningen i justitieministeriets utrymmen.